Najczęściej zadawane pytania

  1. Jaki jest czas realizacji?
    Zamówienia złożone i opłacone do godziny 16-tej wysyłamy kurierem na następny dzień roboczy. Poczta wysyłana jest w ciągu 24h- 48h od momentu złożenia zamówienia.
  2. W jakim czasie otrzymam przesyłkę?
    Kurier dostarcza wysłane przez nas paczki w ciągu 24h od momentu nadania. Poczta Polska dostarcza list polecony ekonomiczny w ciągu 3-5 dni od momentu nadania, natomiast list polecony priorytetowy w ciągu 2-3 dni roboczcyh od momentu nadania.
  3. Na jakie konto mam dokonać płatności?
    BIMODO s.c. ul.Paderewskiego 144, Warszawa 04-438
    Numer konta bankowego:
    ALIOR BANK 59 2490 0005 0000 4500 6259 3998
  4. Czy istnieje mozliwość odbioru osobistego?
    Wszystkie zamówienia wysyłamy za pośrednictwem kuriera DPD lub Poczty Polskiej (wybór sposobu wysyłki zależy od klienta). Nie prowadzimy odbiorów osobistych.
  5. Czy wysyłacie paczki poza granice Polski?
    Tak, w określonych przypadkach wysyłamy paczki za granicę ale tylko do krajów Unii Europejskiej.
  6. Czy można wymienić koszulkę lub body jeśli jest za mała?
    Oczywiście, że tak. Jednak pod warunkiem, że nie jest ona wykonana na specjalne zlecenie zamawiającego, czyli nie jest z indywidualnym nadrukiem. Szczegółowe informacje zawarte są w zakładce Wysyłka i Zwroty.
  7. Czy muszę się rejestrować, zakładać konto?
    Nie ma takiej konieczności. Zakupów można dokonać bez rejestracji wypełniając jednorazowo dane potrzebne do wysyłki zakupionej odzieży.
  8. Czy istnieje możliwość modyfikacji nadruku?
    Jak najbardziej tak. Wystarczy zaznaczyć przy produkcie opcję „Dodatkowy nadruk” i wpisać w uwagach co i jak mamy zmienic. Zapraszamy także do naszego kreatora koszulek, gdzie samemu można zaprojketować odzież z nadrukiem.
  9. Jak prać zakupioną odzież?
    Każdą zakupioną u nas odzież z nadrukiem należy prać w maksymalnej w temperaturze 40 stopni Celsjusza, najlepiej odwróconą na lewą stronę.
  10. Czy odzież i nadruki są dobrej jakości?
    Zdecydowanie tak. Sprzedajemy tylko sprawdzoną odzież wysokiej jakości. Nadruki wykonujemy na profesjonalnych maszynach używając materiałów najwyższej jakości.
  11. Od jakiej ilości mogę liczyć na rabat?
    Rabat uzyskać można przy jednorazowym zamówieniu powyżej 10 sztuk odzieży z nadrukiem. W tym celu prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy.
  12. Czy zamówienie można złożyć telefonicznie lub mailowo?
    Tak, zamówienia można składać również mailowo lub telefonicznie ale wówczas niestety nie ma opcji otrzymywania kolejnych powiadomień o stanie realizacji zamówienia.
  13. Czy odzież prezentowana na sklepie jest dostępna na magazynie?
    Tak, wszystkie modele odzieży zamieszczone na naszym sklepie są dostępne i wysyłane w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia (w przypadku płatności zwykłym przelewem- -od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie). O wszelkich, najmniejszych opóźnieniach zawsze niezwłocznie informujemy klienta.
  14. Czy wysyłamy paczki za pobraniem?
    Tak, jest opcja wysyłki paczki za pobraniem. Doliczamy wówczas 6 zł do standardowych kosztów wysyłki. Wszystkie koszty podane są podczas składania zamówienia przy wyborze sposobu wysyłki i płatności.